9.29.2009

Order:: first


The very first online order...officially... referred by Boo Bag
The re-used envelope is a demonstration of Assignment#2 :D


made a very simple name card for the receiver
:D

4 則留言:

  1. yeah~~~ 這個order 就是我了~ ^^

    之前太忙,都沒時間上來探你~ 很喜歡你造的口金包~ 未捨得用啊~ ^^ 如我19/ 20 有時間, 都會來看看你和細寶的手作呢~ ^^

    回覆刪除
  2. WOW~~~好開心你上來留言俾我呀!!!!!
    你的貓貓好可愛!!!
    希望19/20見到你啦~~
    :D

    回覆刪除
  3. HIHI~~ 我20會來呀~~~ 唔知有咩賣呢?? ^^
    多謝你讚我家貓貓, 佢O地而家已經大個仔/女了~ HA~

    回覆刪除
  4. hehe~唔知你有冇見到我呢? :P

    回覆刪除