11.30.2009

Clothes:: leggings




(灰色:: lycra+黑色絨花...
紅綠星星:: lycra
粉紅點點:: lycra
綠色花花: 針織棉
?:: 針織棉
藍色花花:: 棉)
All M size $99@

謝謝好友meke的鼓勵
嘗試車了一些leggings
市面上的leggings都離不開淨色,波點橫紋格仔等
低調總有低調的好
我也好喜歡簡約的
不過總有些時候我們想要特別一點的
spent a whole day to make these leggings
for those who want something special
special thanks to meke for her encouragement

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

-車完一整天後對針織布和lycra算是熟悉了一點
(當然還未去到車得好靚的地步)
-在布棚賣lycra及lace的姐姐好好人的!
她車給女兒的裙還有家裡的窗簾和琴套都是超fancy的
-一看見藍色花布已經鎖定了它,點知我高估了它的彈性..車完是無法穿上的..但又不甘心捨棄,於是夾硬在腰位做了一些僭建..:p
-藍色花花已經被我據為己有!
:D

5 則留言:

  1. i love the grey one, how much is it babe

    回覆刪除
  2. I also like the grey one~ I want~~

    回覆刪除
  3. it is $99
    如果你地真係要的話, 我就要再買布la~
    或者你地比布我幫你車都得

    回覆刪除
  4. i also love the grey one.... how can i order it??

    回覆刪除
  5. thx for your appreciation!
    just send me an email~ :D

    回覆刪除