12.04.2009

Tote:: 2 new bags



話說上星期去ssp補材料
點知見到布就有如購物狂見到手袋般不顧一切的買買買!
買的時候好開心
但回家後...
一邊搓著發酸的膊頭一邊想著我的澳洲基金和迷你倉..一邊...好想殺了自己!

我要努力向上
我要儘快用掉這些布然後落力的賣掉它們!
(右上角那包東西要八十幾蚊!我真的叫姐姐幫我計多一次...俾錢的時候好想殺了自己!)


每次去ssp都會中途落返去地車站禁錢...
唔知其他人係咪咁既呢...

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



一見鍾情的布!
原本想做雙面的..但做完覺得效果麻麻
還是算吧啦
絨布
$150


雙面袋
絨布
$150

2 則留言:

  1. 我都買左紅色印度布布, 無錯!一見鍾情!

    回覆刪除
  2. 一見鍾情!
    我買左塊布之後不停咁諗左十幾樣野要用佢唻整~~~~~ :D

    回覆刪除